2011年7月10日 星期日

黑社會就緊係要爭做大哥

  • 蘋果日報

擊鼓反替補 人民力量踩場

2011年07月11日
【本報訊】泛民主派昨舉行「擊鼓鳴寃」活動呼籲市民反對替補惡法,遭手持「民主病夫」等標語的人民力量成員踩 場阻撓。有泛民成員批評人民力量的行為,令民主派難向市民傳達反惡法訊息。此外,反替補青年聯席成員昨發起「反替補、撐補選」遊行,高呼「林瑞麟下台!梁 美芬辭職!」要求政府立即撤回替補惡法。

民主黨責敵我不分

放大圖片
人民力量踩場,何俊仁黑面,批評他們「違反民主精神」。
12345678910
泛民主派議員昨午則在銅鑼灣時代廣場向市民宣傳「反惡法,捍衞補選權」,但遭到人民力量成員手持「民主病夫」等紙牌踩場。踩場人士向泛民掟紙飛機,又意圖強制現場的民主派議員呼籲市民出席由人民力量主辦的 7.13包圍立法會行動。
民主黨黃成智強烈譴責人民力量行為粗暴、敵我不分。民主黨主席何俊仁亦批評,「佢哋講到只要唔跟佢哋一樣做,就係出賣民主、退縮,呢個好明顯違反民主精神」。
公民黨余若薇亦批評,人民力量踩場令民主派難向市民傳達反惡法訊息。公民黨吳靄儀亦指,「我當然唔贊成佢哋搵嘢掟我哋,希望大家多番啲尊重」。
另一邊廂,十多名反替補青年聯席成員昨由尖沙嘴文化中心自由戰士銅像遊行至旺角行人專用區,向市民派發「反替補,撐補選」單張,呼籲市民反對替補惡法。
反 替補青年聯席發起人池炳燊指,自己是城大學生,對在該校教法律的梁美芬支持替補惡法極為反感,「點解一個修讀法律嘅人,都可以講啲咁冇常識嘅嘢?」他批評 梁美芬先主張盡快堵塞補選「漏洞」,之後又支持政府押後表決,「前言不對後語,值得譴責」。他呼籲建制派議員憑良心說話,「不要再指鹿為馬」。
此外,新民黨副主席田北辰昨稱,他與部份新民黨成員都認為替補機制符合比例代表制精神,可保障選民意向不被扭曲,稍後會向政府建議,在議席經替補後若仍然出現空缺,則將之懸空,避免太多替補情況令市民混淆。
黃毓民做乜都係為爭做一哥話事,人家都係反替補我唔知班人民力量反乜鳩,黑社會就係黑社會,乜能都爭第一! 班人渣從未掃過民建聯場,碌能做緊乜大家有眼見!泛民應該調整戰線,先打殘黃碌能先算,唔係反而益左建制派!

8 則留言:

  1. 成班刁民以為自己好勁, 連公民黨, 職工盟都搞, 比我係民建聯都掩半邊咀笑, 人渣!

    回覆刪除
  2. 佢地既係人都搞既手法,普羅市民受唔受架?

    回覆刪除
  3. 本身呢D所謂抗爭, 根本就唔係人人都受
    一向熱愛民主既市民都頂班刁民唔順啦
    最近人網收購高登單野, 都夠高登仔笑鳩班淫民7爆

    回覆刪除
  4. 我都好小拱其待區選,今次好想睇下人力會典死?

    回覆刪除
  5. 佢地輸撚左, 咪又係話唔夠民建聯多錢搞派米,或者又屌柒民主黨正撚樣lor

    回覆刪除
  6. 籌極都唔夠民建聯多錢掛?
    定係D錢俾曬贖金換白粉仔條命?

    回覆刪除