2011年8月4日 星期四

黃毓民都搞蛇讌類活動?

無意中在網上找到:
好抵啊,抵過民建聯!

11 則留言:

  1. 請問版主係唔係後社民連粉絲?定係民主黨粉絲?
    聽聞淫民力量班膠人,為左個facebook群組都可以互片,內訌, 鬼打鬼, 又搞分裂啦! 俾高登仔恥笑
    有點樣既教主, 就有點樣既手下

    回覆刪除
  2. http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110811/00176_094.html?pubdate=20110811

    班白痴仔7.1游行見到蘋果都登佢地相,影到佢地就話自己點勁,吸金力強, 連蘋果都放佢地頭版.依家人地講下佢銀彈收兵就話要發聲明....

    回覆刪除
  3. 其實我都唔係支持邊個,係睇唔過眼碌能呃人!睇人網就好笑,蘋果唔報佢或報佢地的衰野就掉鳩人;一報下的正面野又話有正義感,戈班人地係盲鳩中中既。

    回覆刪除
  4. 但我唔係好明典解碌能呢條騙徒仲可以有咁多膠人當佢神咁拜,香港人係咪低能?

    回覆刪除
  5. 你信唔信佢先?任何騙徒都實搵到多小食既,你睇寶藥賣左我睇都有十年以上,都久唔久有人上當,一上當重係婆仔都有幾十萬比佢呃。

    回覆刪除
  6. 以前都覺得佢講野有火, 為弱勢出頭, 但越來越多事證明佢言行不一, 為達到目的可以不擇手段, 連曾經共患難戰友都屌, 就知個撚樣幾無義氣. 唔明點解陶君行,長毛仲忍佢

    回覆刪除
  7. 我以前都比佢呃到架,響forum 見好多人都係慢慢睇真係,變左掉鳩佢既。

    回覆刪除
  8. 依家社民連班人應該都係唔撚妥佢, 勞永樂,陳士齊佢地, 但係同佢反面,意見不合既下場永遠離唔開俾佢上淫網喪屌, 同叫班紅衛兵圍鳩人地

    回覆刪除
  9. 以碌能既往蹟,爭遲早人民力量都會有人唔妥佢,我都買定花生等佢同大鳩反面!

    回覆刪除
  10. 大鳩點會同佢反面呀?一向都只係成隻跟尾狗跟住碌能搵食!單靠大鳩邊會收到信徒呀

    回覆刪除
  11. 但係碌能同一個人耐就實反面既!

    回覆刪除