2011年4月2日 星期六

黃毓民對多敵人的論述

我都好少會聽碌能做節目,但係見各討論區極力推介:「神」級樹敵示範,呢條片要聽,只係最後七分鐘又係戈句拱既言行都可以話係信教既,拱信教既人可以殺人咯!佢既敵人又多個:長毛!經典,典會有人拱會柒到無朋友?睇黃毓民啦。但係呢條片處,我最鐘意係佢對自己典解拱多敵人既論述:點解我咁多敵人?因為其他人全部係壞人嘛!無得頂,佢班教徒一定聽到起身立正拍手掌大叫:好!

2 則留言:

  1. 點解我咁多敵人?因為其他人全部係壞人嘛!無得頂,佢班教徒一定聽到起身立正拍手掌大叫:好!

    我真係依家先知全世界得黃碌能一個好人!失敬!!

    回覆刪除
  2. 所以你話佢係未仆街中既仆街呢?真係噏得出就算唔理有無人信,最緊要班教徒信,肯科水。

    回覆刪除