2011年5月25日 星期三

A小姐反擊:鹹濕形象難洗脫 「任亮憲下面控制上面」

【本報訊】「維園阿哥」任亮憲洗脫強姦污名後,即向傳媒表示要成立「男權組織」,為「同病相憐」的男士爭取權益。報稱被任亮憲強姦非禮的 A小姐昨看到他的專訪後,致電本報投訴有人毫無悔意、誠信破產、急於報復,諷刺成立男權組織之說等於「要搞個強姦犯俱樂部」。

斥毫無悔意

個淫面獸想復出啊!
A小姐看到有關報道後心感不忿,她表 示,有人聲稱不欲詳細談論案情,卻自行向傳媒詳盡披露口供資料,「好心佢啦,自己又話會低調,又話會吸取教訓,真係冇人相信喎」。任亮憲在刑事調查「甩 身」後,自稱亦是受害者, A小姐說:「究竟係一個俾人強姦後因為證據不足,冇辦法攞到公道嘅人慘啲,定係佢(任亮憲)嘅聲譽慘啲?」
A小姐不滿 有人毫無悔意:「耍手段抹黑人哋去話自己清白」,「成件事有乜最大感受?咪係有啲人誠信破產、太過自信,以為個個女人都覺得佢係一個加藤鷹!」她最不滿的 是,有人利用自己的公眾形象,換取女性的信任,繼而加以侵犯,「有啲人根本冇政治智慧 o架,係下面控制上面!就算呢單案係完結咗,佢嘅鹹濕形象都係甩唔到」。
任亮憲前日表示,警方不提起訴後,他將重返政治舞台。他形容捲入強姦非禮案被調查的五個月永世難忘,壓力很大,認為今次是「自己嘅信任俾人利用」,奉勸沒誠意交往的女子「非誠勿擾」。
黃碌能呢個得意門生似能足佢一樣拱無恥!

26 則留言:

  1. 「非誠勿擾」?難道佢未完成離婚手續之時,已經愛上A小姐?反而係女方無誠意俾佢扑呀? 講野同碌能一樣拱無恥!

    回覆刪除
  2. 即係扮能晒野話自己一向界女係睇張線,有誠意,你地無誠意既唔好埋泥!呢句「非誠勿擾」係腦振dong出來架!

    回覆刪除
  3. 就算佢本身真係想同條女發展長線關係,拱典解其它男政客衰桃色醜聞無拱多人落井下石, 但係呢條友一衰咁多同路人唱衰佢兼剝花生呢?

    回覆刪除
  4. 好多人都好能串, 但係得佢一個又串又無誠信, 仲要平日一味掉人, 自己又做唔好本份

    回覆刪除
  5. 同埋佢地戈的黑社會手法,乜能都要認第一、踩鳩人,當然無朋友。所以,我覺得佢地有的野話其他泛民唔支持佢,係無自知之明。

    回覆刪除
  6. 周澄同淫狼拍拖,本來一早可以踢爆馬強姦不可信
    衰在自己又做舞女, 講出黎更不可信
    加上又要選舉, 抹黑隻馬會好不利自己

    反而告鳩馬強姦兩個女仔勇氣可嘉!(雖然唔知有無人撐腰)
    呢兩條女本來都係社記, 如果唔係一早睇穿碌能同淫娘兩條神棍, 可能仲係盲中中顛埋一份

    回覆刪除
  7. 戈個A小姐慘啊,比人起能晒底,都未見過拱能仆街既人。

    回覆刪除
  8. 起底來源只有一個, 就係馬強姦本人!!抹黑人地還自己清白, 呢樣似足黃碌能拱無恥,卑鄙!!被碌能抹黑之人數,可能仲多過淫民力量紅衛兵人數, 同當年文革批鬥無分別!
    A小姐蠢左,反正俾人起晒底, 應該高調加入民建聯,我估譚耀宗都唔會拒絕啦!大把資源同淫民鍊過!

    回覆刪除
  9. 所以佢區選就挑戰陳婉嫻,想借艇割禾。

    回覆刪除
  10. 人地黃大仙做左拱多年,又多師奶fans,典會buy呢個強姦犯呀?
    你要進言民主黨,典都要預留一個位俾A小姐狙擊佢

    回覆刪除
  11. 馬強姦會搵一個位,無其他飯民既,就扮正義代表,呃鳩支持民主既選民既票!佢會好能鬼鼠拱報名架。

    回覆刪除
  12. 所以更加要A小姐反狙擊!難得有件可以攻擊強姦犯既利器,民主黨點解唔好好利用呀?

    回覆刪除
  13. 到時出來亮多的相都提醒到人既,你估人家真係碌能拱講係共產黨間碟咩,有廉恥過碌能班人好多假罵。

    回覆刪除
  14. 我估A小姐唔選,係因為始終無人被起訴,馬強姦可以大大聲話被誣告,更公開A小姐私隱,要民主黨輸得更慘!你睇佢地係拱起人底就知佢地幾仆街

    回覆刪除
  15. 係啦,所以唔出選係可以理解!亦都可以好簡單拱林,條女係對政治有興趣同埋係較鐘意暴光既人:拱佢走來民主黨話要入黨,民主黨亦都無拒絕既理由者。

    回覆刪除
  16. 如果條女對政治無興趣就唔會黐馬強姦啦!單案爆出前,佢又無曝光,反而係馬強姦爆條女身分,變相令全個政壇都識佢就真!講真,年輕靚女,口才不俗,又鍾意政治(至少老蕭,劉嗡,甚至碌能都欣賞佢),有咩黨唔想招攬佢?尤其老化中的民主黨!如果唔係佢老早揭穿馬強姦賤行,或者都被碌能呃埋入左學店

    回覆刪除
  17. 拱希望佢經一事長一智啦!馬強姦都算仆街了,唔熟唔食,好似話條女義務幫佢做緊野架戈時。

    回覆刪除
  18. 馬強姦呢樣未似足黃碌能拱能仆街囉!A小姐幫佢寫網站,B小姐就係社民連義工,兩個都幫佢,反而慘遭性侵犯,都唔係人來架!越係同佢地熟,越幫忙,就越恰鳩人,非常人渣!唔好講呢單非禮,淨係當初幫碌能,大鳩做義工班細路,都要反面,鬼呀,恰鳩人地細路,車錢都蝕埋,碌能又扮窮,要社團捐獻,出錢出力都要俾佢掉!同路人如阿陶,阿牛,長毛都一樣無面俾,唔係人渣係咩?

    回覆刪除
  19. 但係重信緊佢戈的係未新來既呢?好似的種金騙局,不斷搵新人入局?

    回覆刪除
  20. 叫A小姐做節目?就算佢無加入政黨,以佢對馬強姦及時醒覺兼舉報提醒全港市民, 都算有些少良知同智慧, 都唔會對住班禽獸啦! 蕭生平日掉白鴿去得太盡, 亦自討苦吃!

    http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14669782&extra=&page=1

    快 馬 銀 槍 任 亮 憲
    蕭帝一向視人網政治影響力驚人,引以為傲,而蕭帝對陶君行本來寄與厚望,點知係白鴿事件意見分歧,鬧翻,於是,將全副心力放在任亮憲

    本來人網造神行動,正值百熱化,但段估唔到遇上阻力,就係A小姐。
    自從爆出任氏事件後,蕭帝坦言,A小姐是任亮憲最恐佈武器,尤如快馬遇上斬馬刀,所以,蕭帝為捧馬仔,必先拉攏A小姐做人網主持,

    可惜,蕭帝數臭民主黨及社民連時,發夢都諗唔到有A小姐事件,現有傳A小姐投入社民連工作,更什是已成民主黨黨員,

    此事更令蕭生更不安,看來,無論如何都想A小姐成人網主持,更想她與任生合作,一則可以化為玉帛,淡化戾氣,更令口痕友不再傳謠,二則,梗係增加收聽人數

    不過,以A小姐才智,A小姐既果斷,A小姐對任亮憲既恨,什難成事。

    今次,蕭帝丙連夜下命人網CEO陳總陳志全,慕必要完成依艱鉅任務,憑三寸之舌,令A小姐投歸蕭帝之下,

    作為觀眾既網民,能做既,就係落街買包花生同啤酒,等睇戲。

    回覆刪除
  21. 如果A小姐肯同馬強姦合作做節目,我就真係無言了。

    回覆刪除
  22. 好難講, 佢地拍過拖, 典知幾時認真, 幾時耍花槍?真係一齊做節目, 買定花生睇民主黨vs人民力量!

    回覆刪除
  23. 我估咋!馬強姦同周澄拍過拖未一樣唔認!無論係結過婚, 定係無證監會牌, 佢都係要人踢爆都仲死撐!

    回覆刪除