2011年5月31日 星期二

黃毓民成功令民建聯成為全港最多人支持政黨

人網來源:香港傻人網

中大亞太研究:民建聯全香港最多人支持

民建聯第一,民主黨第二,政團人民力量就排第七(詳細見附表七)…死未!香港人!
不過冇一個政黨/政團多過1成支持!超過6成香港人覺得冇政黨/政團值得支持!
有趣嘅係附表七列明中大識自動將答支持毓民大嚿嘅撥去人民力量,答支持長毛就撥去社民連!...


黃毓民打散泛民,問亞爺攞人既初步成績!人網班白痴重唔明碌能大神心意!
好野!個道友仔有望自由了!

12 則留言:

  1. 民建聯咁多街站唔撚去圍人地, 係鍾意搞白鴿, 民協, 分明欺善怕惡啦!

    回覆刪除
  2. 佢day one已係決定打刧民主派既選票,因為左仔鐵票難搶,佢走民主鬥士條線,取易不取難!

    回覆刪除
  3. 悍匪無人工,呢個仆街重要納稅人養;悍匪唔可以呃到拱多人,呢個仆街重可以光明正大出來呃人!但係行為重賤過悍匪。

    回覆刪除
  4. 有拍鹹片財爺, 有強姦犯手下, 有娛樂圈二打六, 有悍匪, 有黑幫, 有毒品拆家, 呢個黨真有前途

    回覆刪除
  5. 未控制晒香港每一個角落羅,爭碌能做埋特首者。

    回覆刪除
  6. 你估佢唔想咩!無人支持佢姐!所以咪又係掉鳩民主黨佢地泛民初選囉!

    回覆刪除
  7. 今次區選既選情,你睇人民力量會典?

    回覆刪除
  8. 佢派到30條on9仔出黎選都偷笑啦!有邊個呀?切J西醫,咸濕馬,性女,貓姐,慢必,口臭港姐,肥老劉,鹵味男?
    佢地選到,移民算啦!

    回覆刪除
  9. 大家努力啦,唔係全港一齊移民架啦!好似話得10個倒肯狙擊民主黨!緊係啦,擺明攬住死,出埋錢做砲灰,碌能大鳩都唔能制啦!

    回覆刪除
  10. 李偉儀呢個碌能身邊奴才, 強姦案一出, 偏幫強姦犯不特止, 仲踩多受害人一腳!想選議員?

    不要拳頭暴力  成報20060608  李偉儀

      聽到有中大校友兼校友評議會候選人,在六四紀念集會場內企圖打女人,內心的即時反應是--我當年在中大讀書的時候,是「中大女研社」的成員,幾年來重點關注校園性騷擾和性侵犯。我們作為校友中的「半邊天」,反對任何理由和形式的性別暴力,如枕頭暴力和拳頭暴力。

    回覆刪除
  11. 未睇到呢的人有無原則,道德,佢做左議員未含得能了。佢做議員都係搏出名做多的生意:「性治療師」。

    回覆刪除