2011年6月26日 星期日

放張雙眼睇黃毓民玩乜野

蘋果日報 2011年06月26日

出位招數
黃毓民
(佢話)粗野抗爭預咗坐監

政府修例杜絕議員辭職再選,本月 17日才成立法案委員會,但已定於下月 13日三讀立法,被斥「快刀斬亂麻」草草通過法例。「人民力量」黃毓民及陳偉業計劃提出逾千條修訂拖延立法,黃毓民更揚言屆時會有激烈抗爭行動,除了發動 群眾包圍立法會,還會「招呼」政制及內地事務局局長林瑞麟。黃毓民聲言有準備要坐監:「掟雞蛋、撲上去揼佢(林瑞麟),仲有人建議我掟屎蜢,到時想唔停止 會議都唔得啦!」

民主黨不參與總辭

人民力量擬以大量修訂拖延立法,公民黨及民主黨表明不會參與這場拉布戰,不過公民黨郭家麒個人認同以此法癱瘓議會,他昨直言:「非常時候用非常手段,令人知道政府有幾無恥。」他表示會在該黨周二的執委會上提出參與修訂的可行性。
另外,人民力量又提議 23名泛民議員總辭反對取消立法會補選,但民主黨表明不會參與總辭,該黨議員張文光重申,該黨會投反對票,並不提任何修訂,「每個黨有自己嘅立場,各有各表達方式,唔係話你狙擊我,我就要跟你嗰套」。《蘋果》記者
 

放張雙眼睇黃毓民到時又玩乜膠先,我就說最有說服力就係摘左個春袋落來掟柒的狗官!人民力量班痴膠花得戈兩個「籌錢天王」議員就建議泛民一齊辭職,你認為辭職係拱有力可以令政府跪低既,未黃毓民同陳大鳩辭到夠羅!張文光寸班仆街寸得好啊!看來民主黨已經省覺,要當正黃毓民係敵人拱來打先得架!

13 則留言:

  1. 人地持相反意見時, 佢就話鳩人投共, 同志背後開槍
    佢咁有志氣, 咪做議員啦, 開學店, 牛肉麵店, 走粉都夠

    回覆刪除
  2. 佢一路都係靠抹黑人攞跌出來既票,同埋跟住戈班教徒受呢套嘛。

    回覆刪除
  3. 08年毛孟靜咪因為俾呢個仆街喊打喊殺,變左梁美芬當選囉!仲夠膽屌老鼠芬抽水

    回覆刪除
  4. 狙擊民主黨呢壇野都收晒皮了,擺明攬住死,做砲灰無人肯制,又係得個講字。

    回覆刪除
  5. 條女入唔到馬強姦罪, 區選先慢慢玩, 日日新鮮整舖佢嘆, 婦女團體, 女選民點會選佢呀? 到時佢地都仆街啦!老簫,長毛,劉嘉鴻一知道條女入民主黨, 都知瀨左野, 所以碌能收撚晒聲, 馬強姦放生後唔同條女道歉, 拱無誠意, 俾著任何被班仆街屌過既政黨, 都肯定會收條女啦!
    碌撚除左唱衰人, 完全無講點樣解決民生問題, on9

    回覆刪除
  6. 碌能既野好多都係依書直說,四處炒返來,好多都實行唔到,屁如戈個「社會民主」,差唔多公認唔能夠實行的。

    回覆刪除
  7. 五區公投投票率拱低都唔撚認輸,又話20%以下辭職, 辭佢鹵味, 戀棧權位, 利用立法會議員身份騙財就真!篤爆佢, 實掉司徒華唔支持

    回覆刪除
  8. 但係班信徒重係好信佢,我去戈個「咬台」原來都有的人係支持個「五區濕頭」的,重認為要懲罰白鴿。

    回覆刪除
  9. 支持白鴿派條女去下戰書挑戰馬強姦, 睇佢可以玩乜9

    回覆刪除
  10. 係未九月就選啦?我都想睇馬強姦落區比的c9柴鳩佢台既樣!

    回覆刪除
  11. 但似乎無乜人當面掉鳩馬強姦同碌能,係未怕佢地係黑底?

    回覆刪除
  12. 黃毓民聲言有準備要坐監:「掟雞蛋、撲上去揼佢(林瑞麟),仲有人建議我掟屎蜢,到時想唔停止 會議都唔得啦!」

    果然講就兇狠!預左坐監?拋件6.4 Tee出去,好溫柔啊!

    回覆刪除
  13. 掉,佢夠話一定有野招呼黑仔強啦,未就好似我響咬台拱講,未去金鐘個花園仔野餐慶捉黑仔強訪港羅。

    回覆刪除