2011年3月17日 星期四

鬼添親述與黃毓民錢銀關係

http://www.ganguba.com/thread-88710-1-1.html

2009年11月19日

兩年前新世界集團多間店鋪被撞閘淋油,警方至今仍未破案,當時大鑼大鼓拘捕新義安
「五虎之一」的鬼添,轟動一時,最後卻並無證據證明事件跟鬼添有關。
但警方並沒因此放手,依然一直咬住鬼添唔放,企圖在他身上找到蛛絲馬跡,以證明有
任何非法勾當。最近卒之發現這位江湖大佬原來有一本絕密數簿,債仔名單中竟然包括
黃毓民。

一個是立法會議員,一個是江湖人,兩人的名字卻不時扯在一起。黃毓民先後被揭和鬼
添有錢銀瓜葛,兼以廉價向鬼添租用物業作社民連會址,兩人關係更見撲朔迷離。

說得一口流利英語,以有型兼高學歷在江湖出晒名的鬼添,近年鮮有露面,但為了幫老
友黃毓民澄清,破例接受訪問,娓娓道來他和黃毓民的錢銀關係源自一段江湖情。

「交朋友要藏垢納污……朋友有通財之義,互相幫忙有乜問題?」

眾所周知,黃毓民和向氏家族關係密切,他年少時家住九龍城,和向家是鄰居,父親和
新義安創辦人向前感情要好,他是向前的義子,和向華勝老友,在台灣讀書時更是由向
前接濟。英雄莫問出處,他也從沒隱瞞跟向家的關係。


關係浮面

直至○七年底,傳媒收到告密信,指社民連採用的會址,原來屬於新義安五虎之一,綽
號鬼添的李育添的物業。事件繼而鬧大,副主席勞永樂因此質疑當中牽涉利益輸送,最
後變成憤而退黨的鬧劇。
被捲入事件的鬼添,○七年中正為新世界刑毀案而煩惱。警方當時懷疑刑毀案跟香港泰
拳理事會有關,所以將當時任會長的鬼添拘捕。一波未平一波又起,怎料之後社民連會
址又被人借題發揮,令黃毓民和他的關係浮面。
警方拘捕鬼添後曾翻箱倒槓,又到拳會帶走五箱文件和電腦,希望找到「釘死」鬼添的
證據。經過長時間分析,終於發現鬼添的戶口有多次大額過數,於是質疑他洗黑錢。不
過鬼添解釋,相關的出入賬項,其實和他炒樓有關,全部有根有據屬正常交易。其後警
方在其他資料中,又發現廿多個借貸記錄,當中大部分債項只是幾千元,唯獨兩項明顯
較大額,分別五十萬元的記錄,債仔竟然是黃毓民和其妻。


鬼添不止一次以「讀書人」來形容外表爛仔格,但內裡博學的黃毓民,但他補充:「佢
博學係關於歷史同政治,一講商科,佢唔得 o架。」


不知老婆借錢

警方於是質問鬼添是否收高息從事無牌放數,但同樣無功而回。「佢好醒,每次都帶埋
律師?,且完全保持緘默。」警方消息稱:「每次都有警司招呼佢,都算俾面佢 o架
啦,新世界單?搞到咁大,告唔到人,咁都要查?佢?戶口同埋搜到??,交代?。」
但原來黃毓民不知老婆私底下向鬼添借錢幫麵鋪周轉,直至鬼添被捕後,才不得不告知
黃。「鬼添驚到時差人問起毓民,毓民如果口啞啞人?以為佢有?隱瞞,邊個會信老婆借
咁大筆錢佢會唔知?。」熟識鬼添的江湖中人說,鬼添喜歡借錢給朋友救急,且一向當
潑出去的水,他記下每筆債項,只是為了讓自己清楚「?錢去?邊」。
記者向鬼添查問黃毓民借錢一事,他顯得驚訝:「你?又做乜呀?你?點知 o架,唔好再
搞我啦。」鬼添一再強調黃毓民已還清所有債:「你唔好寫衰毓民呀。佢而家做議員,
間牛肉麵賺錢,梗係有還錢。佢借?幾次咁囉,你唔好再問我佢借?幾多錢啦,你寫幾十
萬囉……總之大家朋友互相幫忙,我都有問佢借 o架。」

搵佢打交死快?


鬼添不肯回應黃妻曾否問他借錢,至於黃毓民借的五十萬元,鬼添記得是在○四年,當
時黃毓民被迫封咪避走美國,也不知何時才能回港,手停口停才向他借錢。鬼添說,當
時只是江湖救急,他跟黃毓民相識數十年,朋友有難,不會托手?。他還記得,黃後來
因《壹週刊》封面報導兒子涉嫌販毒,急急從外國趕回香港,有次跟鬼添在福臨門飲
茶,碰巧黎智英也在隔鄰。「你老細真係要多謝我,唔係我係咁?住毓民,佢兩公婆實
走?過去用熱茶淋你老細。」勸阻期間鬼添和黃扭作一團,旁人不知以為他們在打架。
五十二歲的鬼添說,兩人識於微時,他是在一些朋友的宴會認識了黃毓民,記者好奇問
他倆有否一起經歷腥風血雨的打架場面,他沒好氣說:「你睇得太多黑社會片啦,同埋
你睇佢手無搏雞之力,搵佢打交,死快?啦。仲有呀,你?唔好再寫我一個打九個啦,搵
鬼信咩,寫我一個打五個好啦,仲可能有人信。」
據江湖老叔父說,鬼添喜歡打拳,跟同樣喜歡打拳的向華強特別投契,故藤拉瓜和黃毓
民熟落。十多年前,黃曾介紹親友跟當時已甚少收門生的鬼添搵食,而不揀當時已上位
的尖東之虎杜聯順和灣仔之虎陳耀興等,可見對鬼添極之信任。鬼添說,和黃之後不時
在一些聚會見面,其後黃去了台灣讀書,他們也再無聯絡。直至黃回港在珠海教書,兩
人又重聚。黃跟住開咪,搞報紙,搞上市,做議員,越做越出名;而鬼添則經歷九十年
代腥風血雨。
他由懲教署職員加入江湖,以有腦、學歷高和夠狠見稱,成為新義安五虎之一,跟陳耀
興、杜聯順和藝人黃伊文之父等齊名。但九三年,警方派出臥底「 Ricky」滲入新義
安,鬼添因身為黑社會會員被通緝,九六年從澳門引渡回港受審。保釋期間,與友人在
尖東被三十人襲擊,他僅受輕傷。同年因身為新義安成員,被判監八個月。
老友黃毓民則由名嘴做到議員,兩人走的,是截然不同的路,對此鬼添不以為然。「佢
而家做?議員,可喜可賀?。不過其實做議員做乜?,又搵唔到錢。之但係,佢都係要行
呢條路 o架啦。」

說得一口流利英語,以有型兼高學歷在江湖出晒名的鬼添,近年鮮有露面,但為了幫老
友黃毓民澄清,破例接受訪問,娓娓道來他和黃毓民的錢銀關係源自一段江湖情。

「交朋友要藏垢納污……朋友有通財之義,互相幫忙有乜問題?」

投劉江華

雖然各有各忙,但閒時大家都會搞家庭聚會,什麼也談,毓民叫他不要寵壞獨子,一定
要兒子學好中文,日後應帶兒子到北京學習。但兩人少談宗教,因為鬼添信佛,黃毓民
則是基督教徒。

信仰各異,兩人政見也對立。

「立法會選舉我投劉江華。」鬼添說。看見黃毓民第一次在會上擲蕉,他尚可接受,但
之後見黃經常阻礙會議進行,便開始看不過眼。「咁大家唔使開會啦,人?唔 buy你?套
你就嘈,呢?係民主咩,民主係少數服從多數。」但他說,不會跟黃討論。「佢嗌交贏
梗,?電台??唔係辯論,係叫嗌交,話就話每人五分鐘,其實十分鐘佢講晒。」
但對於這個外表爛仔格的老友,鬼添不時讀書人前,讀書人後來形容他,又讚黃毓民博
學,可見他非常尊重這名老友。其實鬼添本身學歷也不差,在澳洲讀會計取得學士學
位,至九三年在澳門東亞大學讀 MBA,但後來覺得這種理論課程沒大作用,讀了一年便
停學,他學歷之高,在江湖中算罕有。

五虎之一

鬼添說,自己因江湖事見報尚算預料之內,但估不到黃毓民會令他再三在傳媒曝光,全
因他好心借出物業給社民連。「?度原本係拳館,仲??裝修好,咁毓民話無地方,咁我
咪幫?手囉。佢?社民連全部都知喎。我又無收租,象徵式寫一蚊租金,佢?又無幫我?
乜,純粹因為大家係 friend,點知因為佢?鬼打鬼搞到我。雖然唔可以話邊個累邊個,
不過我又真係受害?個。」
曾經是新義安五虎之一的鬼添,近年轉趨低調,他說,差不多已絕跡香港的夜場:「而
家香港有咩夜場我真係唔知,少去呢?地方,費事惹麻煩,萬一隔離?人索 K,實入我
數。」你跟他說泰拳,他還興致勃勃,但問他五虎的江湖舊事,即大耍太極:「我係
苦,草花頭個苦,成日見報,唔係痛苦係咩。」
那次因新世界事件上頭條,他認為自己光明磊落堅持不戴頭套,但容貌曝光了,他被親
友「詐型」。「原本?人唔知我背景,而家鄰居都知我係邊個,唔想影響個仔同屋企
人。」他笑說,以前對鄰居客氣,現在要「更加客氣」。

互相拖累

在社民連租用江湖人物業事件中,黃毓民也覺得,拖了鬼添落水。但鬼添指黃毓民認為
單位「老黎」,不理外界質疑,堅持繼續用這個免費會址。直至兩個月前,鬼添為免再
有麻煩,以一百九十八萬元把○二年購入的單位賣出,賬面賺一百萬,不過,新業主答
應以月租一萬二千元租繼續讓社民連租用。黃毓民也不好意思,跟記者說:「朋友互相
拖累,我而家搞到佢要賣屋。」

黃毓民本週一接受本刊訪問時說,他從來沒逃避跟江湖人關係密切。「我老豆同佢(向
氏兄弟)老豆係好朋友,由細玩到大,去台灣讀書佢又關照我,係好好朋友。根本所有
?我從來唔避,我唔想因為我而影響朋友,你?成日話我同黑社會有咩關係,係都要做瓜
我。
「後生時邊個無行差踏錯,唔可以因為佢做錯事而疏遠佢。佢?俾人認為係江湖人物,
但佢?對朋友同屋企好好。鬼添係行差踏錯過,但已經受法律制裁坐過監,搞泰拳又出
錢出力,我唔會因為佢以前犯過事,當佢係癲佬。」

感激鬼添

他形容鬼添好人,顧家,又夠義氣,雖然兩人政見不同,但是好老友。說起義氣,他實
在感激當年鬼添借錢幫他渡過難關:「我淨係想講我好感激佢,當年我俾共產黨迫害?
時候,俾人封殺,無人肯幫我,係佢向我伸出援手。」
對於借錢一事,他直認不諱:「朋友有通財之義,唔會理佢係咩人。幾十年朋友,成日
唔係我借錢俾人,就係人借錢俾我,咁點同洗黑錢放數有關呀,警察都唔夠膽?問我呀
!我話你知成件事係點,係警察查新世界單?夾硬屈鬼添,想搵?做佢。」他強調,已還
清欠下鬼添的債項。
黃毓民自言見慣風浪,成為教徒後,更看化人生。也難怪,他試過風光到自己辦報,搞
網報成為上市公司主席,但之後科網爆破,炒?股票,欠下一身債,又被迫封咪,轉個
頭又當選立法會議員,起了又跌,跌了又起。「我而家都五十幾,人生都行到最後一
段,乜都唔計較。毓民做衰?,公眾人物會睇住你。」他「話之你點睇」,這些曾跟他
經歷風雨的江湖世交,無論如何仍然是他的好兄弟。

2 則留言:

  1. 唔同政見, 同樣黑底, 人地投民建聯都仲係朋友, 但係典解陳偉業, 陶君行都係民主黨出身, 宜家要打鳩人地先?

    回覆刪除
  2. 陳大鳩近埋碌能,學埋碌能戈的小家種野!

    回覆刪除