2011年3月28日 星期一

黃毓民噏得就噏無句真


黃毓民不再組黨 陶君行承認傷元氣
大話精黃毓民
(2011年01月25)

前宣布退出社民連的創黨主席黃毓民與陳偉業,今日將舉行記者會交代退黨安排。雖然兩人已與「當權派」割蓆,但雙方繼續各執一詞。 黃毓民昨接受港台節目訪問時說,社民連分裂是因出現敵我矛盾,他並反擊社民連主席陶君行指預計只有100人退黨的講法,「佢(陶君行)話有100人退黨, 有乜影響?你鍾意咪噏囉,同你拗呢啲數冇意思,起碼有兩個創黨元老退咗黨,另有兩個區議員、仲有行委退黨,講咩都冇意思,你自己要解決呢個問題。」
黃毓民亦表明不會再組黨,「我幾歲呀?我去湊孫好過。」他指去年推動五區公投,令他個人及家庭均受到壓力,「我個仔仲喺大陸(被拘留),我仲有咩必要付出代價去做呢啲?(又話唔組黨?人民力量係社團唔算政黨?又賴個毒販仔比人拉關搞政壇行騙事?國安落來笠佢上去架!


陶 君行則不認為社民連出現敵我矛盾,「我唔敢講係咪解脫,但覺得冇一個需要決裂嘅理由。」至於導致決裂的原因,他直言「我都唔係好清楚,究竟背後有乜力量 同動機。」他又說,不論最終多少人退黨,對社民連均大傷元氣,尤其是失去兩名立法會議員,大為削弱力量,該黨會繼續在建制外組織群眾推動建制內改革,並會 積極挽留碩果僅存的立法會議員梁國雄。梁國雄至今仍未決定會否退黨,但他指與黃毓民、陳偉業及陶君行仍是朋友。

沒有留言:

張貼留言