2011年11月1日 星期二

高登巴打回應:陳士齊分析民主精神 鬧爆人民力量 扼殺基層民主

高登巴打回應:
>齋sir 分析都有d邏輯丫.
你唔老泥民主黨投共.通過咗政改.都唔代表要隊冧哂佢地.可以考慮下收編個d讚成公投,同埋反對政改個d民主黨區議員丫.
隊冧哂又填唔返個位.你咪益撚哂保皇黨囉.

>慘,齋sir又準備俾毓民語言通櫃。

>齋sir 又講 真說話..........
又要捱一輪拳頭教批鬥........

>毓民話泛民要大洗牌,即係百份之九十係建制,百份之十係人民力量。

>其實唔怪得權權話立法會唔係黑社會同爛仔既地方

>毓民有冇屌李柱銘?
李柱銘仲未退黨喎

>佢屌埋李柱銘、張國柱、吳藹儀、李國麟就屌哂所有泛民了
大公文匯都冇佢咁落力

>而家民主黨咪又係保皇黨!

>而家毓民力量咪又係保皇黨!

>人力及其支持者就係吾信民主黨係為香港民主打拼,正如大家都吾信建制係為香港人爭取民主。
咁你打擊民建聯團隊時,有沒有為其基層成員考量? 點解要"隊冧哂佢地"?

>一個一定是禮義廉,另一個只有毓民力量扣他帽子為禮義廉,那為甚麼不多花資源在一定是禮義廉那個或最少按比例地打,而是專打只有毓民力量扣他帽子為禮義廉那個?

>我吾係碌撚信徒,碌撚講的有d啱有d我吾認同。大部分人都有獨立思想。就算碌撚係壞人都不會令佢d敵人成為好人。

>你沒答我問題:如果兩個都投共,為甚麼是要打小的不打大的。

>陳士齊 一野踢爆
黃狗 派人選 2011 區議會.....
實為 2012 自己 立法會選舉 試水溫
睇邊個 區 夠支持 執死雞 鏢最後 一個位

>兩個都投共,咁打邊個還有謂麼? 就算要揀,我會揀個我殺得下馬的。

>1.所謂的投共只是毓民真神教的教義
2.所謂的打那個也一樣,到了毓民真神教手中卻變成了專打泛民,這是"打那個也一樣"還是"打著民主反民主",人人都心裡有數。

>費事又俾位人入,民主黨要被罰最主要係佢地背棄人民,贊成左個被05年更爛的政改,我覺得非常憤怒。所謂被罰,不過是選票罷了,又沒死人冧樓。相比佢通過政改/支持領滙等,真係不算甚麼。

>那為何不是按比例罰,而是同歸於盡?

>黃洋達fb:民主黨的錯誤,是必須懲罰的,否則民運無正義可言,即使因此令建制派大勝,也在所不惜。

>屌你老母,到時建制派贏晒
受苦既都係每區支持民主既小市民
仲有5席超級區議會呢?
咁落去只會出現更多建制派屈機的投票記錄
多謝晒

>>朱錦春呢個講法有一定理據。
但係選民要懲罰白鴿黨,
根本唔需要靠你o地拳頭教。
搞投白票運動已經可以,
為何要出來分一杯羹?
現在唔支持你拳頭教,
重要被你o地打成係建制派、係屎。
呢種唯我獨尊o既教義,
真係跟金主燒山發夢都掛住搞o既網絡霸權(收購高登)一撚脈相承。

>見到毓民而家咁,真係親者痛仇者快

>叫佢d信徒帶佢去睇醫生啦

>問題就係哩道.殺佢下馬但填唔到佢個位的話.
個位俾一個更大的保皇黨霸埋.
好似陳仕齊咁講,應該係揀嚟打.
其實大舊葉打鐵頭仁.慢必打李永達.醫生打tb碧我覺得ok架.

>齋sir: 人民力量裏面,懶蟲又有,亂駛錢又有,傻仔又有

>
>呢樣真係sad but true
先剩係講班信徒,
去左上次71遊行,成班人民力量毒男憤青 爆粗,爛仔行為, 真係令旁觀市民好反感
好似公民黨咁,斯斯文文,旁觀市民都會睇下佢地d banner丫
佢地成日打飛機話, 著到斯斯文文個d都唔一定好人, 爛仔都唔一定心腸壞
其實講得冇錯,絕對岩
但係點解你地要刻意搞到自己好似爛仔咁

>佢地成日強調論述
但到最後咪又淪為潑婦罵街聯群結隊斥喝對方
一味靠大聲掩蓋別人既言論 呢d咪無賴lor

>到時區議會都係民建聯及其自己人控制,
個5席超級區議會都係民建聯及其自己人,

>都係果句你想你個區議員話64殺人係正確既咪去投民仔/碌撚囉

>遲下一街都係民建聯成功爭取系列,要加多句人民力量間接爭取

>我覺得票債票償應該留番喺立法會選舉先至做. 立法會選舉我唔投民主黨, 但我可以投公社兩黨或者其他民主派(如有的話), 咁就唔會益咗保皇黨, 亦最符合香港人嘅利益.

>其實正常人都諗到,係佢地係都要將個答案限制係區選追擊民主黨

>其實佢係想睇下有幾多傻仔會跟佢做,再睇下自己晌邊區最高機會做立法會議員
不過首先要搵60個砲灰試砲,之後再定邊個區參選

>佢搵60個做砲灰佢既事
但係冇理由搵香港既民主運動前途黎陪葬
仲話唔駛理後果 咁唔負責任都得嘅

>哇,睇完4段
真係差唔多喊左出來
講得真係好岩
估唔倒有人同諗我也一模一樣

>我一早就 踢爆 黃狗啦
不過班 拳匪 不停話我係社記五毛

>D教徒除左呢2樣野都無第二樣, 連教主點解唔選佢地都答唔到, 一味朋黨5毛, 重有2件未選已經被取消資格, 班教徒提都唔敢提點解

>可能佢條命係:一將功成萬骨枯
你地咪同班教徒一齊幫佢,犧牲小我,完成大"佢"囉

>朕即民主
只要有朕一日 香港既民主就有希望
癲狗拍硬擋唔好咁快死住呀

>乜班朋黨咁折墮,有一事就搵個濕九大學的最低級果位講師出黎撐,可唔可以搵個高班少少做精神領袖行嗎?

>好似係教主搵"呢個濕九大學的最低級果位講師出黎撐"先, 後尾唔知點解反左面, 劉主席做做精神領袖都唔差架, 雖然佢唔會照顧D弱小心靈

>難聽講句,齋sir依世做過 d 乜春野佢感到自豪?

>搵蕭生好唔好?
蕭生好野

>坦白講,自分家後,長毛真係無講果一句毓民,相反,佢兩兄弟變本加勵

>難聽講句,大舊依世做過 d 乜春野佢感到自豪?

>我聽左禽晚毓民踩場播番佢起動大會既節錄,最恐佈係仲要加埋晒d音樂,好有邪教感覺,可憐既係,,,,,黃毓民話佢搵到接班人,就係「金錢龜黃洋達」,跳落個屎坑仲嘜呀高登CEO

>一時係陶君行, 一時又馬草泥, 依家又到粗口達, 轉得咁快, 班教徒好難跟喎

>朕的皇位要給誰就給誰 我不給 你不能搶

>皇位 就算給了你 朕隨時都可以搶回來

>朕即民主 除了朕之外 並無其他
就算另有人高舉民主旗幟 它們都是冒朕之名

>民主黨 衰極都 冇 外國護照丫
香港仆街..... 民主黨 都要同 小市民 一鑊熟
邊似你黃狗 大舊衰 .....
家人個個 美國籍 加拿大籍 .....
香港 有事咪 拍籮柚 走人
黃狗 仲係 網台 話....
香港人 唔選你黃狗 .....
就抵香港人死 ......
就唔配有民主
你條 morlook 點答呀?

>(信徒開始獨力護主)人民力量的分析是民主黨的大佬會由區議會出選新增功能組別。那五席由是全港投票,必須要有足夠支持度才可以有機會當選,而因為民主黨的政策,只有現任立法會議只才有足夠知名度。
換言之,這個政改是大佬為了他們自己而通過的。沒有分析過民主黨的禍心,自然得到陳士齊的不完全燃燒論點。

>你都on9既 如果照你咁講只要狙擊果幾個大佬咪得lor
駛撚搞咁多野

>(信徒獨力護主)因為終極目標係一個都唔比佢選到。
而家人手不足退而求其次次次咁解。
道理同民主黨見某些區冇勝算就唔撚選,等人自動當選一樣。

>《那怕天塌下來,也要伸張正義》邊撚個講架
勝算不足就要學民主黨一樣
你都係唔好做打手la 乖乖地做教徒算撚數啦

> (信徒獨力護主)主要目標:等民主黨唔可以參加新增功能組別做唔到,於是次要目標設定成拖低大佬。跟方針有甚麼衝突?民主黨都冇衝突,佢個主要目標係佢自 己要有議席,打擊民建聯肯定不是主要目標,不然早就學大舊用有名氣的人四處空降,或者空降到對方大佬旁邊互毆(不過這要沒有包袍的死蠢才可以做)。
講到做打手,我邊夠你黎?論到放棄思考,四處抹黑,還是你比較厲害。
而且你上線時間回文速度和數量也比我多得多了。

>(信徒獨力護主)係,只要一個人冇底線, 真係乜野都可以忍受得到。
或者一個人應該民主可以坐在家等民主黨搬過黎,咁陳士齊真係講得非常好。
最好的地方是大家只要投票就好,不需要用腦。當然也不用附出。於是,民主黨就只要大家的選票,你的意思,批評,質問,只會得到一句回應
「唔好投我囉。」
「不過我會令你冇任何選擇。」
只要有「猶太人」,就算是「希特拉」你也要選!

>齋SIR都係話認住D立法會議員嚟打.
所以大舊打何俊仁.
慢必打李永達我覺得OK架.
仲有切 J醫生打TB雲,
但其他個D真係唔知做乜鳩?毓民話打馮檢基又唔去,搵個唔知乜水去.

沒有留言:

張貼留言