2011年11月2日 星期三

歐陽英傑以醫學角度分析票債票償運動, 仲被高登仔插爆後庭

歐陽英傑以醫學角度分析票債票償運動, 仲被高登仔插爆後庭(高登仔以白血球理論還擊,拍爛手掌!!!)

[[[民主黨、民協係偽民主癌細胞
當然要醫好癌癥,先能夠去割除毒瘡:民建聯喇
你連化療電療都唔做,掛住割毒瘡,搞到癌細胞擴散,你死咗都唔知咩事吖
2011票債票償!]]]


>星屑醫生啲on9比喻
咩叫民主癌細胞? 咁人民力量係民主白血球呀?
就算係, 都係因為身體食左舊有輻射既中共毒物先攪到病變

>你岩
化療醫癌病果d 好多都係毒藥,好易癌細胞唔死連好細胞都死埋

>西醫嘅對抗性療法好撚野蠻
點解唔試下中醫、自然療法、同類療法?

>西醫唔撚信其他野
覺得自己d野 好撚科學

>血癌咪係白血球過多,亂甘增生,甚致攻擊自己囉

>你唔先排走舊毒物, 你切完身子更虛, 更無力抵抗中共囉

>人民力量係偽民主癌細胞(可以同民建聯一齊食魚翅, 重要5圍,重要幫民建聯產除區選最大對手)
當然要醫好癌癥,先能夠去割除毒瘡:民建聯喇
你連化療電療都唔做,掛住割毒瘡,搞到癌細胞擴散,你死左都唔知咩事
唔好唔記得, 人地係唔會照顧你弱小心靈架

>條友果種無恥咀臉已經拍得住民建聯

>教主:所有投白票既人解讀成支持人民力量

>劉嘉鴻立即下台 !!!!!!
否則乜都唔使講
杯葛人民力量 !!!!!!

>民主黨民協磨足廿年,一無是處
仲衰到入中聯辦投共
人力啲人點柒點戇鳩都好
最起碼都冇出賣原則和底線投共
反觀所謂民主派龍頭行入中聯辦,支持政改
卿姐向左派支持者揮手
黨慶有中聯辦官員、政協出席和捐錢
仲唔係投共係咩?
仲可以叫佢哋做民主派

>我自然會搵人取代佢, 唔駛人力代勞
因為人力永遠只係批評別人, 而自己卻係同樣無integrity, 反口覆舌

>大舊做左幾耐議員?? 又為香港爭取到幾多民主?? 教主做左2年又有咩建樹??

>大舊話用自己名聲押去 所以先提名曾蔭權做特首 改善貧富懸殊問題
而家你有無見貧富懸殊問題丫
你唔可以咁話大舊

>爭取到幾多民主呀?? 5區公投, 投完咪又一撚樣, 高鐵一樣照起

>唔好話民主, 民生方面黃陳2位議員有咩建樹??

>60蚊去食翅,仲有廿蚊利是
俾五圍民建聯話俾佢d fan屎知 人民力量都有翅食
仲唔係食到野咩
黃教主一星期兩次開咪自慰
幫教徒出火簡直公德無量

>如果一定要係民建聯同人民力量選其一
sorry ~ 我真係會選民建聯

>區選 人民力量做過d咩政績
我樓下果個淨係掛幾支仔係度 就想分民主黨d票 人影都未見過
人地選開做開果d 就算係自由黨民建聯都識走出黎做下show 朝朝7點就企係度扮下親民啦
政績又冇 人影又冇 就算得民建聯同人民力量揀我投民建聯都唔投人民力量 起碼民建聯衰極都幫人延長幾秒綠公仔丫
民主黨地區做左咁耐地區事務 派個人出黎就想搶票?
定係人民力量其實係幫民建聯助選?

>真係好撚諷刺,早幾個月我話個個政客都保蝗,不如投白票算啦
之後人網打手就屌柒我係五毛,話別有用心
而家碌撚出黎叫人投白票佢地就教主好野,多謝教主
屌呢班戇鳩仔知唔知個醜字點寫架

>我真係唔明點解區選都可以玩空降
區選最重要係睇地區工作,你冇啦啦搵條對地區零貢獻既友仔黎玩追擊
我睬你就有味

>廢黨,人民力量打多幾日飛機啦

>高登仔成日話追求民主踢走保皇黨,但又唔撚buy人民力量,學乜撚野人講民主?民建聯一定唔投,岩!但支持政改既民主黨又點計先?出賣選民喎!

>連參與公投架公民/社民連都要追殺 條底甚麼顏色已知道

>我想問人民力量既大方向係咪連公民黨同社民連都追擊?好難令人接受喎!

>佢後尾講番話有公社可以投公社

>邊度??
同埋就算係, 佢其他行為已經表明佢好共
不斷搞分化, 連林輝同陳景輝都被佢打做共產黨
又係咁做d出位野,令好多市民對反政府人士反感
民主勢力真係俾佢地搞到四分五裂, 得宜就係共產黨

4 則留言:

  1. 連專業人士都拱柒, 你話淫力仲有幾多正常人?

    回覆刪除
  2. 因為其它黨有一套入黨程序,面試,篩選, 我都相信有D人只係泊碼頭撈下油水, 並不全信教主套教義, 區選完走人就得, 連退黨申請表都唔需要交

    回覆刪除
  3. 一班鬥搵著數既人!有的人林住碌能既名汽幫到佢者!

    回覆刪除