2012年8月27日 星期一

你想做契弟?黃洋達有方法 ...

原文

想做契弟?買黃洋達戲票啦!

想做契弟?幫黃洋達拉票啦!

想做契弟?投黃洋達一票啦!


如果我選舉後問你:「投咗邊個?」
你千其唔好答係黃洋達,因為我一定會話:「偉大!自願做契弟。」


... 人民力量被揭發接受親中人士捐助競選廣告後,其九龍東候選人黃洋達,原來亦曾多次尋求同區競選對手、政治立場保守的建制派人士謝偉俊,提供義務法律協助。

根據《明報》報道,黃洋達認為找謝幫忙沒有問題,「…他幫過我,不代表他不是建制派,他只是一個幫過我的『契弟』。我為公義工作,他幫我是應分」。...

各香港市民真係認住呢個契弟啊!

沒有留言:

張貼留言