2012年8月28日 星期二

全民怒掉「人民力量」

20120828


只准自己開火不許別人告急

 曾志豪

選舉「損」舉。候損人互相攻擊,損害對手。
本屆選舉,全民江湖告急,保七/勢危/急跌,個個咬爛手指血流披面,站在選民分流站號哭大叫﹕我傷啲!睇我先!
人人自損,個個發選票「盈警」。某政黨在港島的告急策略打得太強,眼淚鼻水長流不息,另一政黨擔心分流站選民會把自己列為「非緊急」傷者,急得大罵:你試下真係告急,我要向你個黨全面開火!
嗚呼!選場如戰場,各為其主,泛民出名四分五裂,不愛協調,發火政黨又最反對「共主」,既無領袖,何來指令其他人不准告急呢?
最特別的是,發火政黨一向強調自己與泛民割席,偏偏為爭選票,「發火政黨港島區告急牌受害人」出來說:「不認同打『告急牌』,質疑××黨只為自己爭取更多議席,並非力保泛民24席否決權,此舉對泛民有害。」
奇怪,平時不認自己是泛民,現在為了爭票,又突然把自己和泛民綑綁一起。然則發火政黨經常狙擊泛民,難道又有利力保泛民24席否決權?難道又不是對泛民有害嗎?難道他們平時力數泛民不是的時候,不是為了爭取更多選票議席嗎?
喂 喂喂,做人不能如此兩面三刀,此舉會傷盡發火政黨的忠實支持者,他們一直跟隨發火政黨左右,就是仰慕其獨立超然,恥與飯民為伍,發火粉絲基本上覺得自己是 爭民主的唯一認可政黨;你突然一句「不利力保泛民24席否決權」,唔係嗎?我地咁超然獨立的發火教,竟然要和這批平時俾我們鏟到上天花板的「飯民」站在同 一條船?咁點算?我地仲應唔應該喺Facebook度狙擊泛民?我地仲應唔應該恥笑佢地賣菊花?
所以呢,未損人,先損己,搞到粉絲亂咗,點算?
「人民力量講野變泥變去,無非為選票!」

 

1 則留言:

  1. 香港著名反共博客林忌每逢講及有關人力及人網柒事, 必受人力紅衛兵圍插, 最近因刊登老蕭8079中國3D數碼港交所文件與中共關係密切, 再被人力攻擊, 以下是木忌的備忘錄:

    2006 年黃毓民大鬧反對王岸然的人,死撐同人民台合併,唔夠一年就同王岸然反目嘛
    2007 年黃毓民大鬧我老屈勞永樂,勞永樂就唔夠兩個月就退左社民連,鬧教主係黑社會
    2008 年黃毓民大鬧我不懂國情,話會監督重建,結果而家四川重建變左豆腐渣
    2009 年黃毓民大鬧余若薇唔肯去撐季詩傑選鵝頸,結果唔夠兩年教主就大鬧季詩傑係二五季嘛
    2010 年黃毓民力撐欽點的陶君行係社民連接班人,唔夠一年就變左教主大鬧陶君行到而家嘛
    2011 年黃毓民力撐契仔任亮憲係接班人,唔夠一年的今日任亮憲就去左幫白姐姐嘛

    我當然記得好清楚啦,歷史不會忘記,呢六年來我同撐黃教主的人大鬧左百幾二百場
    結果次次佢地都當冇事發生過,繼續話教主係正確的,反對佢的係錯的嘛

    回覆刪除