2011年10月19日 星期三

民主黨海報夠晒型...

睇呢張海報,民主黨都擺明車馬對「人民力量」出擊了,唔會再比班人渣亂來!



6 則留言:

  1. 反正都輸俾民建聯, 一於打柒拳頭教班人渣

    回覆刪除
  2. 社民連指一直願接受不附帶條件的捐款(商業電台)

    社民連發表聲明,回應人民力量黃毓民和陳偉業指,不知道壹傳媒集團主席黎志英,在去年社民連發動五區請辭期間曾經捐款。社民連表示,當時一直願意接受任何不附帶條件、支持五區請辭的捐款,亦沒有決議過拒絕個別人士捐款。社民連又指,從未作出任何黃毓民和陳偉業不知情的決定,但因私隱,不會透露捐款人身份及捐款數目。
    社民連指,已經備有清楚帳目,提供予各候選人向選舉事務處申報,又認為政府必須草擬政黨法,監察政治捐獻。


    >>掉佢啦!自己當早已投共密會曾慶紅既老蕭係金主, 用人地網台, 仲人地宣傳鹹片就得, 社民連要支持佢個五區公投, 收錢佢私敵黎智英錢就唔能得!

    仲有, 搞鳩頭時, 碌能已經唔係主席, 阿陶收捐款, 有乜問題啊? 係都要搵野掉鳩人! 唔該佢都公開學店D數, 美加籌乜撚野款! 睇黎呢鑊令社民連加憎碌能, 大鳩

    回覆刪除
  3. 社民連出左通告,話有收就碌能大鳩一定知!

    回覆刪除
  4. 最近信徒經常上高登單挑社運仔, 任何關於社記,淫力post都力撐碌能, 但永遠唔夠人講被高登仔掉柒!(高登網名:紅A膠桶)

    題:蕭生話吳文遠係壞人,毓民話吳文遠係好人,我信邊個好?

    >信徒精神分裂了,開始問非所答
    >唔係下話, 吳文遠係教主同教徒口中所講既朋黨, 當初班教徒點樣批鬥吳文遠?? 咁搞法叫班信徒點好?? 又要改口唱好吳文遠?? 我估教主好快會讚高登仔
    >你無謂難為信徒...
    佢地平時要背教主D論述已經好忙
    >(紅A)佢地以為自己就係真理嘛,社記班毒撚永遠做唔到大事
    >紅A, 郁民為何不追擊民主黨?
    >(紅A)郁民自己唔選就叫唔追擊民主黨
    >我就係想知佢做乜唔選?
    >肥佬黎捐款呢單野好似係人力質疑社記, 自己就至高至聖喎
    >(信徒)你去助選丫,你知唔知佢幾乎每個候選人都會站台的?
    >佢把口唔係話最憎d人靠政治大佬/明星抬轎架咩?
    >果時又話狙擊依個 又狙佢個
    >60人, 咪每區幾分鐘, 有乜用?
    >阿爺唔俾佢選
    >忙到d相都要 key 上去
    >係囉,佢落場可以一野掃馮檢基出政壇喎,做乜唔敢接招呀?
    >(扮中立教徒)毓民唔係話吳文軟好唔好人,係相比起陶君痕,吳文軟比較務實啲,多做事,叫做比陶主席好啲咁解。聽毓民講得喇,唔使理腦燒。
    >信佢一成,雙目失明
    佢地兩個起碼屈過長毛兩次,你信長毛奧斯陸密會肥佬黎嗎?你信長毛冇為社民連出過一分一毫嗎?
    而家碌撚好明顯要搞死社民連為止,拉一派,打一派
    結論:腦燒碌撚都不可信
    >天大地大私怨最大,邊個同教主唔妥都要反佢

    回覆刪除
  5. 真係唔可以睇小高登仔分析能力, 除左教徒仲死撐, 個個都睇得穿票債票償係咩一回事

    >宜家叫得最大聲既人力
    神奇地,係唯一一個無比民建聯抹黑
    正常如果你咁真民主,呀爺應該好撚驚

    >不過香港係死守局呢
    臨立會一役仲唔吸取到教訓?
    要取代白鴿,大可用吞併其版圖
    而唔係白票一鑊熟等對家勝出

    >從果位巴打講既''消滅民主黨'' 已經睇得出所謂票價票償新民主運動既失敗
    乜野係消滅 ? 「不問是非,疑似不忠,革殺勿論?」
    咁樣同文革時候既紅衛兵有乜分別

    >我講一句,你幫我演變成咁多野出黎,點睇紅衛兵都係你 。
    我從來認為香港民主運動必須要回到街上。放棄對現有規則的認同,重建新規。而民主黨正是現有規則的既得利益,如同消滅民建聯一樣,消滅民主黨有甚麼出奇?

    >乜政治路線唔同就要消滅架拿 呢d已經唔係叫做民主 而係民粹

    >以前一直同教主一齊打江山嘅長毛咪一樣係「人民力量」嘅敵人

    >呢d已經唔係第一日發生既事 神網果邊仲撚癲

    >以前郁民做評論員時期
    真係成日DIu 民建聯
    依家真係絕無僅有
    立法會成班民建聯反對”暴力”但佢追究既又只係民主黨
    上次反對林輝言論,其中一理由係民建聯贏梗

    >冇point 反駁我就屈我民粹?
    我的理由不是因為民主黨和我不同,而是我選擇消滅它去達到我的目標。
    就像民主黨選擇投共去換取自己的利益一樣。這是選擇,不是理由。你這樣說是本末倒置。
    不過無他,你也保不住民主黨。民主黨的毀滅是必然的,香港人最後得放棄整個議會制度重回街頭抗爭。誰還在相信議會制度會帶來公義?

    >其實係有關的,因為泛民在區議會越少人,咁就更難得到資源去推動地區工作(至少你要申請funding去做野係好難好難)
    結果同保皇黨的實力差距會日漸明顯...問題係,乜民主黨拎到d資源之後,真係有心去推動民主發展咩??
    不過用資源角度去睇,人力去撼有份支持公投果班民主派,就真係一件親者痛仇者快的事喇.
    點解?一個和尚擔水食,兩個和尚冇水食,唔係咁簡單都唔明呀嘛?
    唔好同我講乜野俾選民多個選擇,呢套係不適用於小選區單議席單票制的區選,留返出年立法會選舉先來講啦

    >當年今日民主黨都投左共。有乜咁奇怪?
    聽到別人要消滅民主黨就撲出黎,覺得奇怪的應該是我。

    >去井崗山打游擊呀笨
    搞革命出身果個列寧都話,攻克堡壘最好的方法是從內部下手,葛蘭西呢個社會主義理論家都贊同有機會入打建制內部的話,不妨打場寸土必爭的"陣地戰"
    宜家香港d人倒要標奇立異,揚言民主運動要回到街上
    如果呢套係work的,點解搞最多街頭運動果兩個黨唔係香港龍頭大黨先?

    >呢套當然work,應該說,只有這一套才成功。由1997 年開始沒有一個社會運動在議員內成功,其成功必是由街上反攻到議會。
    我就說香港龍頭大黨已經成為既得利益,他們不單害怕更也不願放棄任何議席。你家的社會運動主義者的建議是內外夾擊。民主黨卻怕直接民意怕得不得了,不然不會以「問卷調查就夠」反駁五區公投。
    攻克堡壘的方法是由內部入手?那你去加入共產黨才是正路吧。

    >係咩?咁點解我以前做民協果時可以幫我老細申請到咁多funding來做野?
    根本宜家d激進小童連區議會連運作,同埋funding點申請都唔知,就響度扮晒代表咁
    話乜野呢套唔掂架啦,果套又唔work架啦,試下跟我地果套啦,點知自己果套其實根本不受主流社會歡迎
    難怪社記/人力一路以來做地區工作都咁失敗喇

    >冇錯。所以民協咪投共囉。
    多謝你的資料。

    >我只認為用消滅這二字 並不恰當 流於民粹
    而整個票價票償運動亦已變質
    除卻已漫延至對各泛民主派無理既指控
    已看到的事實是政府與及建制派在這一年內氣焰更加囂張
    因大家的視線最終都被轉移到泛民主派既身上

    >沒錯。自從民主黨投共後他們的氣焰更囂張。在時間點上是一致的。
    因為民主黨都會支持民建聯那些打壓抗爭的議案。香港人有這樣的「盟友」還要敵人?
    樓上還說要由內部攻破呢?我想是攻到一半被收買吧?
    一個沒論點的人就會去攻擊用詞和態度,我是理解的。

    >你的論點剛好證明我所說的並沒有錯
    將政府及建制派所做的一切壞事都歸咎於民主黨身上
    消滅黃毓民 哝~唔係
    應該係消滅民主黨.......阿門

    >假如人民力量並不以搶位搶票為目標
    茅頭應指向民主黨同時指向任何阻礙民主化的勢力
    但依家放過民建聯,攻擊社民連
    對民主社會的成長毫無幫助

    回覆刪除