2011年10月19日 星期三

T.M 提供...高登貼文

高登原文
V煞.畢華奇 :
莫論狙擊對錯與否
依家癲狗既言論與及行動已經係完全失衡
對民建聯及其他親共人士
就算呢班建制派幾咁面目憎寧 癲狗都對佢地少罵大幫忙 放生呢班人
每每將所有責任歸咎於白鴒黨及過往同路人既身上
間接令到保皇黨氣焰更盛
長毛有錯嗎? 社運人士有錯嗎? ''最多只係意見唔同吧''
癩狗為何要泠待真正欺壓市民既保皇黨
反而對毛哥及社運新一代等人狂追猛打?
只要大家多加思考 便會發覺其中既不合理性

忽淤(高登人網狗,護主狗):咩叫敵我不分?
落場踢波你有個隊友踢個波俾對手入波
後來仲知個隊友賽前曾經同對手飲茶
咁應該Hi個隊友定對手?

>>唔係飲茶,係飯局係唔係仲衰 ?

Tuesday, September 23, 2008
毓民曾鈺成 撐枱腳被撞破

>>>都預左你會入黎抽水
咁毓民同曾鈺成食完飯
有邊次投票係出賣左選民?

>>>>佢既工作係分裂社民連同泛民主派,佢只要無出賣民建聯就得

>>>>>佢跟本都無資格出賣選民, 佢點投法個結果都係一樣, 起高鐵佢都投反對啦, 結果呢?? 我想知道點解佢今次唔去追擊民主黨?? 連選都唔選

>>>>>>愈來愈覺得五區公投, 票債票償=共土既"反革命罪"



>>>>>>>V煞.畢華奇


之前已經有人提及癲狗理應交代佢位公子既現況
如果佢位公子真的是無辜既
癲狗係咪有權叫大陸無條件釋放
相反 佢位公子真的在大陸犯了事 更應要求公開審判
但事實上比我地睇到既係 癲狗提也不敢多提
大家絕對有理由懷疑係咪有人為了親情
而作出某種比白鴒黨更見不得光的幕後交易
上面有位巴打已說出了精髓所在
癲狗只要將扎根香港幾十年的白鴒黨給市民的虛假形象揭穿
再來一一道破其他泛民支線的缺失 將打擊矛頭集中泛民
在客觀性來講 他只是道出事實
對於癲狗來說可以向阿爺交差 也沒出賣港人 亦開展了新一輪的民主運動

>>>>>>>>sorry,我唔係長毛信徒,唔會話長毛做都岩
雷曼果時恥笑長毛話"包底"個解釋
不過長毛係戇居,但唔係奸
毓民係奸,但都要有班白痴信徒聽佢點
08年我已經話過毓民唔係俾自己害死,而係俾班信徒害死

>>>>>>>>>黃狗 大舊衰 係D 敏感議題 搵塞車做藉口缺席投票 .... 仲衰過 出賣選民 啦

>>>>>>>>>>你咪向左走向右走傻的嗎 香港人大多反共係歷史因素留下既問題
多左人反特區政府 係2003年7.1 及高鐵一役 80''後自我覺醒
癲狗真正令到好多人反既只有白鴒黨

>>>>>>>>>>>黃毓民政棍一碌
初頭0506年我仲覺得佢係有政治理想
後黎邊個唔同佢利益一致就狙擊同分化邊個
長毛,何俊仁……

>>>>>>>>>>>>Roundtable 向來就是不講政治的,向來都是只講學術的,內部從來就是左中右都有,但根本就不會成為一個政治平台,因為其組織方法從一開始就是大學學社一類的組織方法。 一個連親共的跡象、行徑也沒有的組織,也可以用和中共有關這種籍口玩抹紅的,也只有黃毓民才會這麼無恥地做得出了。

>>>>話口未完,就有人出來證明咗我講嘅嘢係啱。

周街唱毓民因為個仔畀人拉咗,所以投共,所以搞民主黨,正正係香-港社運界啲“老友記”口耳相傳嘅,社民連行委派又有份咁講嘅。

社民連容樂其仲吹到話追擊民主黨係第三次國共合作,人民力量係特-務組織。

唔知雙輝對呢啲嘢又點睇? 相信都冇咩點睇。

永遠拎住嗰句“係我friend,我就撐”就得架喇。

>>>>>>只有人網力量的人才會明白這種邏輯:一個毫無實跡、毫無勝算的人去狙擊另一個人,還要大叫狙擊,卻可以打飛機成多一個選擇?
這種面目模糊、一時一樣的手法,不就是人網傻貓扣人帽子罵對方的東西嗎?怎麼一年後卻又自己做起來了?

>>>又想唔畀人追擊,又要留係民主黨癡人 d 好處,世上邊可以食兩家茶禮?on 能 99

>>>>那狙擊公民黨又是甚麼一回事?

>>>>>人地解釋左啦,係撞區並不是追擊,至於你接唔接佢地解釋關我能事呀?

>>>>>>把黃毓民大叫絕不狙擊公民黨的聲帶給這傢伙,看他如何死賴。

>>>>>>> 上屆我曾在討論區獻計畀社記要清算民主黨,要泛民重新洗牌,香港民運才有出路。社記當然當我係網上遊魂,無視我的留言。今屆民主黨出賣香港選民,人力出師 有名,更加好的時機做洗牌的行動。100000000 x 支持!

>>>>>>>>>咁點解聖女唔追撃?

>>>>>>>>>>係唔係都屈人係人網,單憑呢點都知你呢一派都係咩人
我留意毓民既消息都係高登度黎,肯定少你地N倍

>>>>>>>>>>>係唔係都屈人"屈人係人網",單憑呢點都知你呢一派都係咩人
我上文那一句是說任何人是"人網"?
只有心虛的人才會怕被人說中了。

>>>>>>>>>>>>人民力量除左重點打擊白鴒黨之外
喺香港爭取民主道路上又出過幾多分力?
癲狗強調呢個係所謂既新一波民主運動
就當狙擊成功 白鴒黨流失既支持者最終會投向邊一個陣形
定係因此而失望以後都對政治冷感 人民力量班戲子有冇估量過?
白鴒黨 民協 會否因為今次區選受到嚴重挫敗
反思己過 定係逼虎跳牆變得更加親建制呢
但癲狗從來冇都點提過票債票債既後續性

>>>>>>>>>>>>>>黃狗 成日話 白鴿黨 呃香港人....
香港民主運動 二十年 毫無寸進 ......
所以要由 拳頭教 收拾 白鴿黨......

奇就奇在
黃狗 如果真係對 香港民主運動 咁有熱誠
點解 唔係白鴿黨 呃香港人 五年 十年 十五年 .....
果陣就出黎嘈? 黃狗 點解唔出聲? (掛住搞報紙 炒股票 搞科網)
早D止蝕嘛 !


唔好忘記 .....
黃狗 1997前 家人 已經 移左民 美國.....
香港民主運動 如果 e+ 搞到一塌胡塗 爛到不可收拾
黃狗 拍拍籮柚 就可以走人 (黃狗 2004 封咪已經試過走人)
冇 外國居留權 既 香港 小市民 就要 繼續留係 香港 自生自滅

>>>>>>>>>>>>>>>拳頭教有幾多人去追擊呀?? 佢地自己話架, 撞區唔算追擊, 咁拳頭教邊區係追擊, 邊區係"撞區"?? 點解黃教主唔選??

>>>>>>>>>>>>>>>>拳頭教 班 傻的嗎走狗 .....
早泄 流冗 性女 老味 日日爆膠聞
宣傳工具 再大又有叉用 ?

金主 ..... 真係有錢大晒
不過你 拳頭教 金主 蕭真人 D 錢
咪又係同 老共阿爺 R 爛腳 R 番黎
俾人知道都唔馨香啦

>>>>>>>>>>>>>>>又唔見 當年 龍門陣 黃狗 叫人票債票償
黃狗 得把死人口
Hi完 香港所有 D 政棍 響朵
跟住去炒股票 講馬 做cyberdaily

>>>>>>>>>>>>>>>>>金主 ..... 真係有錢大晒......
畢竟呢個係政治現實..........

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>一講到錢
就講 政治現實 唔講 政治倫理
所以 蕭真人 同 老共阿爺 R 爛腳 反共

1 則留言: