2011年10月19日 星期三

T.M 提供...之前黃狗唔係爭人好多錢咩?后尾點解冇咗人件事既

>>人民力量錢從何來....
原來收左錢就要聽比左錢個人話
唔怪得燒生好野...

>>>拳頭教眾個腦裝屎架
癲狗個仔比大陸捉咗 作為對香港政治有影響力既佢有冇交代過呀?
咁佢又係咪都有仲要原因先至狙擊白鴒黨

>>>>朋黨唔該比多d新意啦!
狙擊白鴒黨嘅原因我都明,係你地盲目嘅唔明囉

>>>>>話我朋黨 真係好撚好笑囉
冇人話唔明點解要狙擊白鴒黨喎
依家我質疑既係 癲狗點解佢位公子喺大陸人間蒸發
佢老人家冇叫大陸公開交代處境或要求上面公平審訊
當然 作為教徒既你對教主唔會有絲毫既猜疑

>>>>>>朋黨教友,你係未第一日做人呀?叫老共公開交代
不如叫老共公開交代六四事件先啦
攬住白鴒黨,只有死路一條呀!

>>>>>>>你都痴撚線既
我想問你趙連海 劉曉波癲狗佢地係咪一樣叫中共交代
佢個仔冇喺大陸犯事 係咪要北京當局知會地區政府無條件釋放?
反過來黎講 若果真係有犯到事 更應該接受公平審訊

>>>>>>>>答我問題先啦!
反骨仔快d出嚟交代下有無收肥佬黎錢仲好啦
唔好轉移視線,唔好用章魚策略,鬥抹黑先得架

>乜原來你都知你依家係抹黑呀

>>我係要求公開交代有無收肥佬黎錢,何來抹黑呀
反而d朋黨咁得閒至去網上面抹黑人地
咁得閒不如多d落區好過啦!
又無貨賣,老調重彈

>>>你自已講話鬥抹黑咋 ( 上面紅字 )
其實我都係要求癲狗公開佢令公子既現況姐
比我地一個心安都好丫 你知架啦
中共冇人性加嘛 點撚知佢地會唔會拎狗仔黎威脅佢老豆架

>>>>呢個topic係乜呀?你用C眼睇架
你係咁係人地有質疑社民連嘅post度寫上面嘅野,居心可測啦
你咁關心人地,未快d上大陸叫中共快d審啦
咁毓民多謝你都嚟唔切啦!

>>>>>我講既野絕對跟個topic有關個喎
有時d野要比到中共壓力 最好既途徑就係透過傳媒啦
所以我依家咪推緊上報囉
要求中央公平處理黃特漢事件

>>>>>>肥佬黎D錢有啥問題?

>>>>>>>教主話有問題就有問題啦, 你地呢班弱小心靈無資格過問拳頭教既事

>>>>>>>>無問題,乜有問題咩?我都唔覺有問題

>>>>>>>>>問題係有收就認,唔好好似民主黨咁鬼鬼鼠鼠入完中聯辦之後支持政改
背叛選民

>>>>>>>>>>民主黨咁衰, 點解黃教主唔出來追擊??重有筆錢係社記分裂前收還是分裂後收??

>>>>>>>>>>>去年2月「五區公投」期間,黎智英分別給予公民黨和社民連各100萬元。
http://news.mingpao.com/20111018/gaa1_print.htm

>>>>>>>>>>>>佢唱鳩人個陣就要人證明, eg 乜撚野新花都、收肥佬黎錢
人地唱鳩佢, 佢就立即屌人抹黑 eg 大舊同地產商、拳頭教金主、教主個仔單野
咁仲點夠你講?

>>>>>>>>>>>>>係 拳頭教金主 先 玩抹黑 .....
你 班拳匪 仲敢話人 用章魚策略
要交待.....
九世都未到 收肥佬黎錢既人.....
首先叫 蕭若元 清楚交待 .....
2004 年 秘密 北上 深圳 見 曾慶紅 R 爛腳
Q仔大爆老蕭一早投共
http://www.youtube.com/watch?v=381gw6cxHmc

>>>>>>>>>>>>老簫暗示民主黨係收左肥佬黎錢先唔玩公投
咁點解公民黨又會玩埋一份?
同埋有咩證據顯示膠行係收左錢同教主反面?
好似好多人都同教主反面喎
肯定全世界都收緊肥佬黎錢啦

>>>>>>>>>>>>>>
去 新花都 都叫做 真金白銀消費
淫亮憲 呢?
個女仔請你食餐飯.....
淫亮憲 就夾人上床.....
又食又拎 算D 乜?
仲 衰過叫霸王雞

>>>>>>>>>>>>>>>>
老燒出錢
憤絲︰嘩,簫生出錢又出力推動民主運動,簫生好野
肥佬黎出錢
憤絲︰肥佬黎收買民主黨公民黨同反骨陶圍攻毓民,真係可恥

淫網飛機場>
#9 QAZXSWRFV
以前有李澤楷捐錢一事, 民主黨公民黨收了, 社民連則被屈, 記得當時毓民的回應,
就係唔會依頼金主, 因爲咁會脫離民眾, 寧做丐幫.

>想笑撚死人咩
咁拳頭幫又收腦燒錢
定係收錢既係劉主席佢唔代表拳頭幫呀
屌你老母腦燒同祖師爺真係無陰公搞到班教徙成日要好以精神分裂咁

>>>>>今時今日社民連得小貓三四隻,擺街站都無人理,都係多得你地朋黨害死社民連
我見我住個區位社民連候選人擺街站齋up無人理佢真係好可憐
同08年選立會同上年五區公投聲勢真係蚊比同牛比
反省下啦!

>>>>>>>聽聞人力某區派傳單都係得候選人同一個助手係到派
小貓3,4隻>小貓2隻

>>>>>>>>>咁都好過拳頭幫隻淫獸
好以過街老鼠咁人人喊打

當年五區公投擺街站就(2009/10- 2010 4 ,教主既九西老巢,每星期六係深水步,每星期日係旺角)95%開街站既人就係佢地口中既朋黨
咁大仲夠膽拎出黎講?屌你老母!返去拜神啦,陷家產!

3 則留言: