2011年10月24日 星期一

T.M 提到... 真係個個都睇得穿票債票償係咩一回事

真係唔可以睇小高登仔分析能力, 除左教徒仲死撐, 個個都睇得穿票債票償係咩一回事

>宜家叫得最大聲既人力
神奇地,係唯一一個無比民建聯抹黑
正常如果你咁真民主,呀爺應該好撚驚

>不過香港係死守局呢
臨立會一役仲唔吸取到教訓?
要取代白鴿,大可用吞併其版圖
而唔係白票一鑊熟等對家勝出

>從果位巴打講既''消滅民主黨'' 已經睇得出所謂票價票償新民主運動既失敗
乜野係消滅 ? 「不問是非,疑似不忠,革殺勿論?」
咁樣同文革時候既紅衛兵有乜分別

>我講一句,你幫我演變成咁多野出黎,點睇紅衛兵都係你 。
我從來認為香港民主運動必須要回到街上。放棄對現有規則的認同,重建新規。而民主黨正是現有規則的既得利益,如同消滅民建聯一樣,消滅民主黨有甚麼出奇?

>乜政治路線唔同就要消滅架拿 呢d已經唔係叫做民主 而係民粹

>以前一直同教主一齊打江山嘅長毛咪一樣係「人民力量」嘅敵人

>呢d已經唔係第一日發生既事 神網果邊仲撚癲

>以前郁民做評論員時期
真係成日DIu 民建聯
依家真係絕無僅有
立法會成班民建聯反對”暴力”但佢追究既又只係民主黨
上次反對林輝言論,其中一理由係民建聯贏梗

>冇point 反駁我就屈我民粹?
我的理由不是因為民主黨和我不同,而是我選擇消滅它去達到我的目標。
就像民主黨選擇投共去換取自己的利益一樣。這是選擇,不是理由。你這樣說是本末倒置。
不過無他,你也保不住民主黨。民主黨的毀滅是必然的,香港人最後得放棄整個議會制度重回街頭抗爭。誰還在相信議會制度會帶來公義?

>其實係有關的,因為泛民在區議會越少人,咁就更難得到資源去推動地區工作(至少你要申請funding去做野係好難好難)
結果同保皇黨的實力差距會日漸明顯...問題係,乜民主黨拎到d資源之後,真係有心去推動民主發展咩??
不過用資源角度去睇,人力去撼有份支持公投果班民主派,就真係一件親者痛仇者快的事喇.
點解?一個和尚擔水食,兩個和尚冇水食,唔係咁簡單都唔明呀嘛?
唔好同我講乜野俾選民多個選擇,呢套係不適用於小選區單議席單票制的區選,留返出年立法會選舉先來講啦

>當年今日民主黨都投左共。有乜咁奇怪?
聽到別人要消滅民主黨就撲出黎,覺得奇怪的應該是我。

>去井崗山打游擊呀笨
搞革命出身果個列寧都話,攻克堡壘最好的方法是從內部下手,葛蘭西呢個社會主義理論家都贊同有機會入打建制內部的話,不妨打場寸土必爭的"陣地戰"
宜家香港d人倒要標奇立異,揚言民主運動要回到街上
如果呢套係work的,點解搞最多街頭運動果兩個黨唔係香港龍頭大黨先?

>呢套當然work,應該說,只有這一套才成功。由1997 年開始沒有一個社會運動在議員內成功,其成功必是由街上反攻到議會。
我就說香港龍頭大黨已經成為既得利益,他們不單害怕更也不願放棄任何議席。你家的社會運動主義者的建議是內外夾擊。民主黨卻怕直接民意怕得不得了,不然不會以「問卷調查就夠」反駁五區公投。
攻克堡壘的方法是由內部入手?那你去加入共產黨才是正路吧。

>係咩?咁點解我以前做民協果時可以幫我老細申請到咁多funding來做野?
根本宜家d激進小童連區議會連運作,同埋funding點申請都唔知,就響度扮晒代表咁
話乜野呢套唔掂架啦,果套又唔work架啦,試下跟我地果套啦,點知自己果套其實根本不受主流社會歡迎
難怪社記/人力一路以來做地區工作都咁失敗喇

>冇錯。所以民協咪投共囉。
多謝你的資料。

>我只認為用消滅這二字 並不恰當 流於民粹
而整個票價票償運動亦已變質
除卻已漫延至對各泛民主派無理既指控
已看到的事實是政府與及建制派在這一年內氣焰更加囂張
因大家的視線最終都被轉移到泛民主派既身上

>沒錯。自從民主黨投共後他們的氣焰更囂張。在時間點上是一致的。
因為民主黨都會支持民建聯那些打壓抗爭的議案。香港人有這樣的「盟友」還要敵人?
樓上還說要由內部攻破呢?我想是攻到一半被收買吧?
一個沒論點的人就會去攻擊用詞和態度,我是理解的。

>你的論點剛好證明我所說的並沒有錯
將政府及建制派所做的一切壞事都歸咎於民主黨身上
消滅黃毓民 哝~唔係
應該係消滅民主黨.......阿門

>假如人民力量並不以搶位搶票為目標
茅頭應指向民主黨同時指向任何阻礙民主化的勢力
但依家放過民建聯,攻擊社民連
對民主社會的成長毫無幫助

6 則留言:

  1. 碌能大鳩要廉署查社民連受黎智英捐款 被陶傑恥笑

    http://m.sharpdaily.hk/detail.php?guid=17034&category_guid=4104&category=daily

    爽論:廉署查捐款?

    肥黎捐款風波,無事生非,最好笑的指控,來自專業窩裡鬥的「人民力量」,指社民連「早有共識」,「不接受黎智英和李澤楷的捐款」,並報廉政公署,指「有人落格」。
    「人民力量」已經脫離社民連,是兩個不同的組織,社民連就算接受過奧巴馬或卡達菲的捐款,就像夫妻離了婚,前夫再無權管前妻的私房錢如何來歷,社民連接受何人捐款,人民力量再無資格過問。
    廉政公署是公營機構,不是哪個八公八婆發洩私憤的跑腿。社民連即使收了捐款,有人「落格」,只有肥佬黎有資格舉報。何況捐款只是贈品,即使社民連有人拿錢去沖涼、揼骨、按摩、食鮑魚,只要捐款人講一聲:「我完全不反對,他們養得肥肥白白,精力足、中氣盛,就好,如何花錢,我不介意」,廉署如何拉人,你又「吹咩」?
    流氓爛仔,必見錢眼紅,「君子寓於義,小人寓於利」,下次煲呔答問大會,不妨也拋拋這句孔子書包,鼻孔朝天,訓誡:「修身齊家,方可以論政,收了誰的錢,都唔緊要,至怕爛賭成性,輸光輸淨,欠一身債呀細佬。」

    陶傑

    回覆刪除
  2. 呢幾句要highlight!非常應棍!

    >來自專業窩裡鬥的「人民力量」

    >流氓爛仔,必見錢眼紅,「君子寓於義,小人寓於利」

    >訓誡:「修身齊家,方可以論政,收了誰的錢,都唔緊要,至怕爛賭成性,輸光輸淨,欠一身債呀細佬。」

    回覆刪除
  3. 樓上係2011年10月24日爽報. 版主快update

    回覆刪除
  4. 陳偉業狙擊何俊仁 反應冷淡
    區選擂台:屯門學生只關心民生
    2011年10月25日 (蘋果)

    http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20111025&sec_id=4104&art_id=15736461

    【本報訊】區議會選舉倒數前夕,有組織舉辦區選論壇讓候選人同場較量。屯門嘉智中學昨天舉辦的選舉論壇,便邀請樂翠選區 3位候選人出席,競逐連任的民主黨主席何俊仁及跨區狙擊他的人民力量陳偉業首次在擂台陣碰頭,陳偉業席間不斷指摘民主黨去年支持了政改方案,必須「票債票償」,但現場逾 400學生反應冷淡,最關心的仍然是區內民生問題如何解決。
    嘉智中學位於屯門樂翠選區,該區候選人除了何俊仁及陳偉業,尚有獲新界社團聯會支持但報料獨立的沈錦添三人。陳偉業棄守荃灣轉戰屯門,令該區選情升溫,他昨天在辯論期間便不斷向支持政改方案的民主黨翻舊賬,批評民主黨猶如「假藥黨」:「當初民主黨誓神劈願、話自己係硬骨頭爭取民主,但上年民主黨竟然同中聯辦搞密室政治,根本唔配話做自己做民主派。」。
    被炮轟的何俊仁淡然處之,重申去年支持政改方案,是爭取香港民主進程的一大突破,繼而便大打地區牌,指自己廿年前已經扎根屯門,一直參與區內工作。



    "陳偉業席間不斷指摘民主黨去年支持了政改方案,必須「票債票償」,但現場逾 400學生反應冷淡,最關心的仍然是區內民生問題如何解決。"

    你估個個學生都知你班拳頭教乜水呀? 咩地區工作都無走黎鬥鐵頭仁, 都唔知醜架!

    回覆刪除
  5. 大嚿自爆小時常看三級片 中學區選論壇
    明報 – 2011年10月25日星期二上午5:50
    http://hk.news.yahoo.com/%E5%A4%A7%E5%9A%BF%E8%87%AA%E7%88%86%E5%B0%8F%E6%99%82%E5%B8%B8%E7%9C%8B%E4%B8%89%E7%B4%9A%E7%89%87-%E4%B8%AD%E5%AD%B8%E5%8D%80%E9%81%B8%E8%AB%96%E5%A3%87-215010236.html

    【明報專訊】人民力量陳偉業(大嚿)喺區選狙擊民主黨主席何俊仁,頓時令屯門樂翠區嘅選情變得緊張。大嚿、仁哥同該區獨立候選人沈錦添,噚日率先應邀出席加拿大神召會嘉智中學舉辦嘅選舉論壇「大鬥法」,不過觀眾係一班冇投票權嘅學生。

    何俊仁曬廿幾年政績

    喺該區做咗十幾年區議員嘅仁哥,發言時係咁打「政績牌」,話廿幾年前已紮根屯門,仲提起佢喺1995年屯門公路嘅塌石事件點樣協助街坊改搭渡輪返工、喺屯門色魔事件點樣力促公屋增設看更同大閘。

    衝住仁哥而來嘅大嚿就不斷重提舊年嘅政改,話民主黨係「假藥黨」、偽民主派;又爭取學生支持,聲言去網吧冇問題,更自爆細個不時睇三級片,結果贏得唔少學生掌聲,但啲掌聲係支持佢狙擊民主黨定係支持佢「叛逆」,Emily就唔知喇。

    被傳有建制背景嘅沈錦添就話,雖然佢曾經喺民建聯張學明辦事處幫過手,亦有建制派幫佢站台,但強調自己係百分百獨立候選人。沈退休前係警察,其後亦喺嘉智中學做過訓導工作,難怪佢出場時學生都鴉雀無聲,唔知學生係咪仲有啲怕佢?


    果然係淫民力量, 真係無改錯名!屯門色魔就有大鳩份

    回覆刪除