2011年10月16日 星期日

高登論「票債票償」

T.M 提到...

(高登)社運份子:
黃毓民又話票債票償運動
志在運動
不在議席
依家仲乜發惡?
連公民黨都開火

毓民你都話明唔志在議席
你咁嬲做乜?

教主呢舖真係樹敵為樂
交友為苦
依家泛民睇怕得番人民力量呢個政團

T.M 提到...

道德高地:公民黨係黑社會..甘人力係咩?

觀塘達也:教主甘努力 希望仔仔在區選後成功返港

Karma_Rider:郁向左走向右走講呢句真係特別好笑

正是本人:自己空降人地選區玩晒野, 話要人票債票償就係公義
而家自己俾人空降番轉到, 就話人係黑社會

社運份子:教主之前又話人唔應該霸住個位
唔比人競爭

依家佢又用地頭論Hi爆公民黨
尖東個議席係你咩?
仲鬧人係咪黑社會
十足十字頭爭地盤口吻
依家黑社會分贓不均開片咩

小弟_ :
身世背景
黃毓民身世跟向前家族有段微妙關係,年少時曾與三合會組織新義安的龍頭大佬兼中華民國國軍少將向前一家居住

邊個係黑社會?

社運份子:
唯一已知真相就係呢班友連公民黨都Hi
依家只有人民力量仲係泛民

另一方面人力同建制派行埋左

早前陳偉業做埋土共外圍組織既主席
民建聯化搞$60超平翅宴
一圍值$1500
其中五圍益比民建聯

陳偉業中秋派$20利是
中秋流流派乜向左走向右走利是?
手法民建聯化

人民力量派地產商贊助既月餅

再加埋個仔係大陸
又唔審又唔坐監

愈黎愈古怪

黑豹武神:佢個仔俾啲差人拉幾次吸毒...有好正義既李大狀睇住...唔LUN入冊通櫃算執LUN到喇!!

社運份子:
佢已經唔係第一次咁Seven

上次話一定要追擊長毛
因為佢違反承諾唔肯追擊湯家驊
點解自己龜縮乜人都唔追擊
連好早前話親自追擊阿基
都無左呢回事

毓民又話為示好
絕對唔會派人同公民黨社民連撞區
點知最終竟然派左幾個人狙擊公民黨同社民連
又再一次見證
呢條友完全無口齒


吐司:
我睇左一排社運份子,睇落好以幫社記,其實以係幫社記倒米多,睇佢不斷插人力和在人力和公民之間攪分化外,就係人身攻擊,但就從來冇鬧過罪魁禍首的民主黨一句,明明民主黨以經同民建聯一樣係建制派,唔通當年社記分裂的私人恩怨真係咁大嗎?大到是非不分?如果唔係,我真係有理由相信社運份子係民主黨派來的,只係用長毛個名來做擋箭牌

社運份子:
我無Hi過民主黨?
我政改果度咪一樣Hi到佢地Hi Hi
長毛都係

我呢
你地就可以話扮心痛
咁長毛唔會啦
咁大家點解釋長毛係區選記招呢句說話?

梁國雄:「民主黨當然不是追擊目標,是民主黨某班杯葛五區公投,同時為中共秘密談判盡力的人,不是針對整個黨。」

長毛唔通政改一役唔心痛咩?
我諗無人會質疑佢係扮心痛
咁佢今次區選係咪去左追擊民主黨先?

長毛都識主次分明
高登仔
自己中左人力間離計
教主日日係咁Hi長毛
連公民黨都開火
鬧佢地如同黑社會
我又唔見你地話下佢

懲罰有好多方法
要懲罰民主黨
洗鬼靠人力
人力連令民建聯得益都唔理
大家心照

沒有留言:

張貼留言